ADAT BERSENDI HUKUM, HUKUM BERSENDI SYARAK, SYARAK BERSENDI KITABULLAH!

Followers

Wednesday 9 January 2013

Sah #KL112 Mengundang Darurat Kepada Negara! @PDRMsia @HishammuddinH2O

Kuala Lumpur 9 Jan - Himpunan Kebangkitan Rakyat 12 Januari 2013 akan mengundang darurat kepada negara dan akan menjadi lebih teruk daripada bersih sebelum ini.

8 Tuntutan Himpunan Kebangkitan Rakyat,

Menuntut Pilihanraya Adil & Bersih
Bebaskan Tahanan ISA
Martabatkan Bahasa Ibunda
Menuntut Pendidikan Percuma
Selamatkan Kampung warisan & Tradisi
Selamatkan Alam Sekitar
Pulangkan Royalti Minyak Kelantan
Selamatkan Felda

Himpunan ini bukan sekadar menuntut 8 tuntutan ini tetapi mereka ingin menukar bendera Malaysia kepada bendera Republik yang diinginkan oleh Pakatan Rakyat selama ini bagi menghapuskan kuasa Raja-Raja Melayu secara total kerana mereka sedar bahawa Raja Melayu adalah tembok terakhir yang amat kukuh yang mesti dirempuh untuk menjadikan negara sebagai negara Republik. 

Bendera yang diberi nama sang saka malaya ini telah bermula pada sambutan kemerdekaan dan sambutan tahun baru 2013. Tindakan biadap pembangkang menggunakan anak-anak muda ini adalah satu tindakan tidak bertanggungjawab untuk membenci bendera Negara Jalur Gemilang demi mencapai hasrat dengan cara paling kotor iaitu himpunan di jalanan bagi menjatuhkan sesebuah kerajaan yang dipilih oleh rakyat secara demokrasi. 

Janji-janji untuyk perhimpunan paling aman adalah satu janji politik Karpal Sing untuk pihak polis meluluskan permit perhimpunan dan menarik lebih ramai bersama-sama dalam himpunan yang akan bertukar menjadi ganas seperti himpunan bersih yang akan menggunakan Unit Amal PAS yang akan berada dibarisan depan untuk merempuh pihak berkuasa. Unit Amal PAs ini telah dilatih untuk menjadi radikal dalam mana-mana perhimpunan.

Rakan-rakan blogger telah berjaya merakamkan banner-banner promosi yang telah digantungkan sekitar KL (TNB Bangsar, Wangsa Maju, IJN, LRT Jelatek) bagi menggantikan Jalur Gemilang. 






p/s - Jalanan merupakan jalan terakhir pembangkang untuk menjatuhkan kerajaan sedia ada yang dipilih secara demokrasi. 



No comments:

Post a Comment

Setiap komentar atau pendapat yang dilontarkan adalah tanggungjawab sendiri dan tidak mempunyai kaitan dengan Tentera Sabil Bloggers. Terima Kasih