ADAT BERSENDI HUKUM, HUKUM BERSENDI SYARAK, SYARAK BERSENDI KITABULLAH!

Followers

Tuesday 8 January 2013

Ketua Polis Selangor Jawab Tarian Separuh Bogel JSJ Shah Alam! @PDRMsia @HishammuddinH2O

Shah Alam 8 Jan - Ketua Polis Selangor, Datuk Tun Hisan Tun Hamzah tampil menjawab tohmahan yang dilemparkan terhadap PDRM mengenai tarian separuh bogel pada Majlis Malam Mesra Sekalung Budi Segunung Intan JSJ IPPD Shah Alam yang telah berlangsung pada 4 Januari 2013 di Intekma. 

Tun Hisan telah menjawab persoalan ini di akaun facebook miliknya sendiri, 
Assalamualaikum, saya harap janganlah ramai yang buat dosa. Saya telah selidiki pihak Polis yang hadir (JSJ Shah Alam) juga terperanjat dengan pihak kebudayaan (malam di Intekma) yang telah membuat "show" sedemikian, namun tindakan disiplin terhadap mereka yang bertanggungjawab dan cuai dalam mengajur. Polis Selangor tidak sekali-kali menyokong kemungkaran sebegitu. Harap maklum.


Terima kasih atas penjelasan daripada Ketua Polis Selangor dan kepada yang telah menghentam JSJ Selangor tanpa usul periksa tu tanggung jugalah dosa yang suka memfitnah. Keyboard Worrior pembangkang seperti biasa menuding jari kepada UMNO seolah-olah UMNO terlibat dalam hal yang melibatkan malam mesra JSJ Selangor ini

Jangan dilupakan juga PKR Bertam Nite 2012 yang terpampang bendera PKR. Jom saksikan, apa kata Keyboard Worrior Pembangkang? 


p/s - Kepada pecacai PR, selidik dulu jangan pakai hentam sahaja, nak fitnah pun cari isu yang kuat sedikit. 

No comments:

Post a Comment

Setiap komentar atau pendapat yang dilontarkan adalah tanggungjawab sendiri dan tidak mempunyai kaitan dengan Tentera Sabil Bloggers. Terima Kasih