ADAT BERSENDI HUKUM, HUKUM BERSENDI SYARAK, SYARAK BERSENDI KITABULLAH!

Followers

Friday 4 January 2013

Anwar Ibrahim Sindir PKR! @anwaribrahim





Kes Faekah - 2 ADUN PKR mengeluarkan surat sokongan kontrak pasir yang mereka sendiri ada kepentingan. (Sapu Hak Rakyat) 







Kebebasan Islam Anwar - Kes Liwat, China Doll, Kebebasan LGBT dan Beragama (Islam Liberal) 




Royalti Minyak Terengganu - Terengganu telah menerima bayaran royalti selama 22 setengah tahun berjumlah RM7.2 bilion. Terengganu telah menerima wang royalti minyak sebanyak RM650 juta daripada RM1.4 bilion yang dituntut daripada kerajaan Persekutuan antara November 2008-April 2009.




Melayu - Anwar tak suka Melayu pegang ekonomi, semuanya Syed Mohtar!









Nak jadi pemimpin kena berani bak kata Anwar- Suruh bersumpah laknat Anwar tak berani! Saiful juga yang berani! (kalau pemimpin penakut tak boleh)










Chua Soi Lek hina Islam- Dia Cina tentu tak faham agama Islam, Anwar beragama Islam tetapi sokong LGBT? Anwar hina Islam tak tu?










Rasuah - Kes Jenapala, Anwar dah lupa apa pendedahan Jenapala? Pemilihan PKR yang penuh dengan Rasuah untuk menaikkan pemimpin tertentu?




Insyaallah kita akan ke Putrajaya! Saya Yakin!, Anwar gila nak menjadi Perdana Menteri! 
Anwar hancur kerana huruf  "TA" (har"TA", takh"TA" dan wani"TA")

p/s - Anwar sindir parti sendiri yang banyak bermasalah, semua kata-katanya dihadapan rakyat bohong belaka demi kuasa ke Putrajaya. 

No comments:

Post a Comment

Setiap komentar atau pendapat yang dilontarkan adalah tanggungjawab sendiri dan tidak mempunyai kaitan dengan Tentera Sabil Bloggers. Terima Kasih