ADAT BERSENDI HUKUM, HUKUM BERSENDI SYARAK, SYARAK BERSENDI KITABULLAH!

Followers

Wednesday 13 February 2013

Undi PAS Haram, DAP Bela Islam Demi Bukan Islam Gunakan Kalimah Allah!

TS Kuala Lumpur
tenterasabilbloggers@gmail.com

Kuala Lumpur, 13 Feb - "Orang Melayu di negara ini akan porak-peranda sekiranya diperintah DAP yang tidak pernah menghormati sentimen masyarakat itu"  Kata Tunku Abdul Aziz

"Pemimpin DAP yang sering memperlekehkan sensitiviti Islam dan orang Melayu selain sering menampilkan dasar yang hanya mementingkan perjuangan kaum Cina." Jelasnya lagi

Umat Islam negara ini perlu lebih rasional dalam memilih pemimpin negara supaya Agama, Bangsa dan Negara tidak digadaikan seperti yang terjadi apabila Singapura dibawah pemerintahan PAP kini yang ingin diteruskan di Malaysia dengan dasar Malaysian Malaysia. 

Abdullah Sa'amah Pondok Genting yang juga Penasihat Minda Pondok berkata kegagalan PAS mempertahankan Kalimah Allah menunjukkan parti tersebut jahil tentang agama dan hanya menumpukan kepada kuasa dan politik. 

"Membiarkan kalimah Allah digunakan seperti itu berdosa dalam hukum. Maknanya kita mesti mempertahankan kalimah Allah dan akidah orang Islam, dalam pilihan raya umum kita mahu perdana menteri dan timbalannya orang Islam maka di sinilah kita berjihad, kita jangan undi Pas.

"Saya bercakap mempertahankan kalimah Allah, saya rujuk empat kitab mazhab, kitab tafsir, kitab fekah dan banyak lagi rujukan. Boleh dikatakan menyeluruh kitab saya rujuk tetapi mereka tuduh saya jahil.

"Kesemua kitab ini menyebut bahawa kalimah Allah tidak boleh disekutukan, tidak boleh digunakan selain untuk agama Islam dan untuk mendaulatkan Islam. Ia adalah kalimah suci jadi kenapa kata saya jahil," 

"Orang seperti Anwar ini kami orang pondok tidak boleh terima kerana terlalu nyata kepada kami satu daripada itu (perjuangan Anwar) adalah membenarkan kalimah Allah (digunakan oleh bukan Islam),"

p/s - Undi PAS haram kerana melacurkan agama sendiri kepada kafir harbi. 

2 comments:

  1. BN /UMNO menuding jari dgn masalah merika cipta ..

    KOTA KINABALU 18 Jan. - Pertubuhan Islam Seluruh Sabah (USIA) menyifatkan kenyataan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Mohamed Nazri Aziz bahawa penganut Kristian boleh menggunakan kalimah Allah di Sabah dan Sarawak sebagai tidak mencerminkan aspirasi umat Islam di negeri ini.

    http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2010&dt=0119&pub=Utusan_Malaysia&sec=Dalam_Negeri&pg=dn_13.htm

    ReplyDelete
  2. terbaek..lbh bayak pendedahan kejahatan PKR di blog saya .. jom tngk di http://kakiblogger.mygeng.org/

    ReplyDelete

Setiap komentar atau pendapat yang dilontarkan adalah tanggungjawab sendiri dan tidak mempunyai kaitan dengan Tentera Sabil Bloggers. Terima Kasih