ADAT BERSENDI HUKUM, HUKUM BERSENDI SYARAK, SYARAK BERSENDI KITABULLAH!

Followers

Monday 25 February 2013

GEMPAR!! Anwar Disahkan Sakit Kronik! @anwaribrahim

TS Melaka (Al-Kahfi)
tenterasabilbloggers@gmail.com


Telok Mas, 25 Feb - "Anwar mempunyai sakit kronik yang serius kerana terlalu inginkan jawatan Perdana Menteri" - Prof. Datuk Seri Amar Diraja Dr Mohd Fairus Bekas Timbalan Ketua menteri 1 Penang.

"Dalam PKR, Anwar terpaksa mengangkat dirinya sendiri dengan mewujudkan jawatan Ketua Umum, sedangkan tiada pun mana-mana parti yang mempunyai jawatan ketua umum ini" - Katanya lagi

"Jika Anwar perlukan 1 jam untuk berdebat, berikan saya 10 minit sahaja, 50 minit Anwar cakap la apa pun"

"Sebelum Anwar sibuk-sibuk nak berdebat dengan PM, debat dengan kami (pemimpin kanan PKR yang telah keluar parti) kerana kami telah lama bersedia untuk berdebat dengan Anwar, PM banyak lagi kerna yang hendak dibuat daripada layan Anwar Ibrahim" - Jelasnya lagi.

"Jika masih ingat, dulu Anwar kata projek Putrajaya kini projek membazir, kini Anwar Ibrahim duk kejar jawatan PM nak rampas Putrajaya" 


Ceramah Datuk Seri Mohd Fairus ini telah berlangsung di Telok Mas Melaka yang telah bermula pada pukul 8.45 Malam pada 23 Feb 3012. Dalam ceramah beliau telah menjelaskan juga bahawa Anwar ini banyak menipu rakyat semasa beliau menjadi Timbalan Ketua Menteri 1 Pulau Pinang. Turut Hadir pada ceramah ini ialah ADUN Telok Mas Datuk Wira Latiff Tamby Chik

Anwar Juga bakal membawa anak keduanya selepas anak pertamanya Nurul Izzah dalam arena politik negara untuk bertanding dalam PRU ke-13 sekaligus menyandang jawatan majlis tertinggi dalam PKR.

Parti Keluarga Ranjang (PKR) ini akan membawa seberapa ramai ahli keluarganya dalam parti bagi menguatkan kuasa Anwar suapa tiada yang mampu menindasnya kerana jawatan tertinggi semuanya di sandang oleh keluarganya sendiri. 

Gambar yang sempat dirakamkan sekitar ceramah,






p/s - Anwar semakin kuat sakit kronik untuk mendapat jawatan PM, Hospital bahagia menunggu Anwar.


No comments:

Post a Comment

Setiap komentar atau pendapat yang dilontarkan adalah tanggungjawab sendiri dan tidak mempunyai kaitan dengan Tentera Sabil Bloggers. Terima Kasih