ADAT BERSENDI HUKUM, HUKUM BERSENDI SYARAK, SYARAK BERSENDI KITABULLAH!

Followers

Monday 18 February 2013

PANAS!! Sah Dr. Haron Din dan Harun Taib Tinggalkan PAS! @abdulhadiawang

TS Kuala Lumpur
tenterasabilbloggers@gmail.com


Kuala Lumpur, 18 Feb - ''...tetapi apa kesan kepada masyarakat? Orang Islam masih ada yang menyokong. Dia dengar saya agak bertegas sikit, mereka hantar SMS (khidmat pesanan ringkas) maki saya... sempit fikiran, tak faham situasi, tak reti bahasa. Tak apa... tidak mengapa.

''Tetapi macam mana boleh kita terima? Apa tujuannya orang Kristian nak terjemah Bible mereka daripada 'god' kepada Allah? Apa tujuan mereka? - Dr Haron Din 


Timbalan Mursyidul Am Pas Dr. Haron Din terus mempertahankan kalimah Allah sehingga akhir hayatnya tanpa memikirkan lagi mengenai parti PAS yang ingin berkuasa memerintah Malaysia. Melihat kepada keadaan ini Dr. Haron Din akan meninggalkan PAS kerana hala tuju PAS kini telah terpesong jauh daripada matlamat asal selepas bekerjasama dengan kafir harbi DAP dan parti liberal PKR. 

Dr. Haron Din baru-baru ini yang berceramah di Taiping Perak sekali lagi menegaskan akan mempertahankan Kalimah Allah sehingga akhir hayatnya. 

Dr. Hassan Ali yang merupakan bekas EXCO Selangor dan kini Presiden NGO Jati pastinya gembira dengan tindakan Dr. Haron Din dan kemungkinan besar Dr. Haron Din akan bergabung bersama-sama Dr. Hassan Ali bagi mempertahankan agama Islam daripada dilacurkan oleh PAS. 

Dato' Harun Taib dan Ustaz Nasha juga bakal mengikut jejak Dr. Haron Din meninggalkan PAS setelah kecewa dengan Presiden PAS yang tidak mampu mempertahankan Kalimah Allah. 


p/s - Semakin ramai ulama tinggalkan PAS dan kini dalam PAS hanya puak Anwarisnas. 

No comments:

Post a Comment

Setiap komentar atau pendapat yang dilontarkan adalah tanggungjawab sendiri dan tidak mempunyai kaitan dengan Tentera Sabil Bloggers. Terima Kasih