ADAT BERSENDI HUKUM, HUKUM BERSENDI SYARAK, SYARAK BERSENDI KITABULLAH!

Followers

Saturday 2 February 2013

Karpal Bakal Saman Ahli PAS Pijak Bendera DAP di Penang? @dapmalaysia

TS Selangor
tenterasabilbloggers@gmail.com

Shah Alam, 2 Feb - Tiga individu yang memijak bendera DAP pada 22 Januari lalu ada penyokong PAS dan bukannya ahli UMNO yang didakwa oleh Karpal Singh. Tiga penyokong PAS tersebut telah memijak bendera DAP apabila Guan Eng mempertikaikan keputusan Majlis Syura yang tidak membenarkan Kalimah Allah digunakan oleh bukan Islam. 

''Sebelum ini Karpal mendakwa tiga individu berkenaan bukanlah ahli Pas, namun kami telah menyiasat dan mengenal pasti individu terbabit memang ahli Pas di Pulau Pinang." Dr. Mohd. Puad Zarkashi Ahli Majlis Tertinggi UMNO

Karpal dicabar mengambil tindakan undang-undang terhadap tiga individu terbabit jika berani dan tidak mengambil sikap berdiam diri kerana terlibat dengan sekutu sendiri. 

Perhimpunan pada 22 Januari lepas telah disertai oleh penyokong PAS kawasan Tanjong dan Bagan Ajam yang telah diketuai oleh Zaidi Abu Bakar Pengerusi Tetap PAS kawasan Tanjong. 

p/s - Karpal jika terkena dengan sekutu sendiri tidak berani ambil tindakan kerana takut hilang undi Melayu. 

No comments:

Post a Comment

Setiap komentar atau pendapat yang dilontarkan adalah tanggungjawab sendiri dan tidak mempunyai kaitan dengan Tentera Sabil Bloggers. Terima Kasih