ADAT BERSENDI HUKUM, HUKUM BERSENDI SYARAK, SYARAK BERSENDI KITABULLAH!

Followers

Sunday 14 April 2013

PANAS!! Video Seks Mustafa, Anwarinas Sabotaj PAS! @anwaribrahim @nikabdulaziz @abdulhadiawang

TS Kuala Lumpur (Al-Kahfi)
tenterasabilbloggers@gmail.com

Kuala Lumpur, 14 April - Penyebaran video seks Mustafa Ali Setiausaha Agung Pas dikaitkan dengan puak Anwarinas yang ingin menamatkan karier Mustafa Ali dalam dunia politik. 

Menurut Pengerusi Badan Bertindak Anti Penyelewengan Negeri Kedah, Khairul Anuar Ramli berkata, puak ini telah lama menyimpan rahsia peribadi Mustafa dan menanti masa yang sesuai (kini) untuk menjatuhkannya setelah kitra-kira satu tahun menyimpan video tersebut. 

Kenyataan penuh Khairul Anuar Ramli menerusi SMS, 

1. Nampaknya sekarang sudah terbongkar rahsia hitam peribadi Mustafa yang telah disimpan oleh puak Anwarinas hampir setahun lamanya. Baharulah kita faham bagaimana selama ini puak Anwarinas boleh peras ugut Mustafa. Beliau sepatutnya buat laporan polis tentang perkara ini lebih awal lagi jikalau tidak bersalah. 
2. Sekarang nampak peluang beliau untuk menjadi calon bagi Parlimen Putrajaya terbang ikut tingkap. Waktu perbuatan puak Anwarinas ini memang tepat. Kita difahamkan bahawa dari awal lagi Mustafa bakal jadi calon bagi Parlimen Putrajaya tetapi nyata beliau kena checkmate oleh puak Anwarinas. 
3. Kita hendak tanya apakah tindakan yang bakal diambil oleh Mustafa. Beliau ada dua pilihan iaitu meletak jawatan sebagai Setiausaha Agung Pas ataupun salahkan UMNO. Jikalau Mustafa mahu salahkan UMNO, maka beliau kena terlebih dahulu buat laporan polis serta angkat sumpah di masjid.

Di Bukit Mertajam, 80 Ahli PKR dan Pas meninggalkan parti tersebut setelah kecewa dengan wakil rakyat pembangkang di DUN Permatang Pasir dan Penanti yang didakwa mengabaikan soal kebajikan penduduk.

"Hari ini 60 ahli PKR kawasan Kubang Hulu dan 20 ahli Pas cawangan Titi Timbul bertindak keluar dari parti itu dan menyatakan sokongan mereka kepada BN.

"Kita ucapkan tahniah kepada mereka kerana sedar daripada kesilapan lalu dan kita percaya ini adalah satu daripada petunjuk kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim bahawa pengundi khususnya pemuda kawasan ini telah kembali menyokong BN dan menolak perjuangannya," katanya dalam sidang akhbar di Permatang Pasir di sini hari ini. - Ketua Pemuda UMNO Bahagian Permatang Pauh, Mohd. Zaidi Mohd. Said

"Dahulu saya adalah penyokong tegar PKR, namun selepas melihat bekas Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Penanti, Dr. Mansor Othman langsung tidak membawa sebarang perubahan kepada penduduk, kami berasa kecewa dan beralih sokongan kepada BN," - bekas ahli PKR, Hadzri Ahmad

"Contohnya, penduduk Flat PPR 100 di sini, sudah lama mengadu minta Datuk Salleh Man sediakan sebuah surau tetapi kami diberitahu kerajaan negeri Pulau Pinang tidak memberikan peruntukan untuk berbuat demikian," - Bekas ahli Pas, Ahmad Shahrizal Hassan

p/s - Tolak PR PRU ke-13! Kuburkan Anwar Ibrahim dan sekutunya!




No comments:

Post a Comment

Setiap komentar atau pendapat yang dilontarkan adalah tanggungjawab sendiri dan tidak mempunyai kaitan dengan Tentera Sabil Bloggers. Terima Kasih