ADAT BERSENDI HUKUM, HUKUM BERSENDI SYARAK, SYARAK BERSENDI KITABULLAH!

Followers

Friday 19 April 2013

PANAS!! Individu Adegan Video Seks Anwar & Mustafa Didedah, Anwar Tidak Bersalah? @NajibRazak @anwaribrahim @drwanazizah

TS Kuala Lumpur (Al-Kahfi)
tenterasabilbloggers@gmail.com

Kuala Lumpur, 19 April - Bekas Setiausaha PKR Terengganu Fakhrul Azman Abu bakar hari ini mendakwa bahawa Anwar Ibrahim akan membawa dua individu dari Thailand yang mirip rupanya dan Mustafa bagi membersihkan namanya daripada terus dikaitkan dengan video seks yang disebarkan oleh media. 

Berikut adalah kenyataan penuh Fakhrul Azman:

1. Kita difahamkan Anwar akan membawa dua orang pelanduk dua serupa dari Thailand dengan seorang adalah untuk dirinya manakala seorang lagi untuk Setiausaha Agung Pas, bagi membersihkan nama mereka dalam pelbagai isu. 
UMNO dan Barisan Nasional (BN) akan sekali lagi dijadikan punching bag serta dikaitkan dengan konspirasi kononnya telah memfitnah dua pemimpin utama pakatan pembangkang ini. 
2. Apakah pemimpin pakatan pembangkang hanya pandai menghadiahkan jam Omega dan seluar putih kepada rakyat dalam perkhidmatan mereka selama ini kepada rakyat.

Mereka wajar menjelaskan hal ini kerana rakyat mahu tahu apakah sumbangan mereka kepada rakyat sepanjang mereka menjadi ahli politik. 
3. Presiden PKR, Datin Seri Wan Azizah Wan Ismail perlu tampil sebagai ahli pimpinan tertinggi pakatan pembangkang menjelaskan perilaku pemimpin pakatan pembangkang atau menjelaskan sama ada bersetuju dengan hadiah jam Omega parti mereka kepada rakyat.
Bekas Setiausaha AMK SD Johari Yasin berkata berdasarkan perkembangan tersebut maklumat yang diterima daripada pihak tertentu adalah sahih dan tidak bertindak melulu. 

Anwar akan melakukan apa sahaja asalkan video seks tersebut tidak dikaitkan dengannya. SemalaM SD Johari mendesak Anwar mengesahkan sama ada benar dakwaan yang beliau telah menemui seorang individu mirip wajahnya untuk mengaku terlibat dalam semua kegiatan liwat yang dikaitkan dengan Ketua Pembangkang itu.

Lelaki tersebut didakwa berasal dari Thailand tetapi sedikit muda setelah usaha mencari orang yang memiliki wajah dan umur sama dengan Anwar gagal.

Lelaki berkenaan difahamkan akan dibawa masuk ke negara ini melalui Bukit Kayu Hitam pada awal pagi esok.

Pada 3 April lalu, Ketua Penerangan Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa), Ruslan Kassim meminta Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datin Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail menjelaskan mengenai dakwaan wujud satu operasi mencari ‘pelanduk dua serupa’ di Thailand bagi menyelamatkan Anwar daripada isu moral yang dikaitkan dengan suaminya itu.

Terdahulu, pada 17 Mac lalu, Awang Selamat menerusi ruangan Analisis Mingguan antara lain menyatakan seorang tokoh pembangkang telah melancarkan gerakan secara senyap-senyap untuk mencari individu terutama di Thailand yang seiras dengan wajah dan susuk badannya.

Kata Awang, jika pencarian itu berjaya, individu itu akan dipujuk untuk mengaku terlibat dalam satu perlakuan yang mencetuskan kegemparan di negara ini, tidak lama dulu.

Difahamkan Anwar akan menampilkan lelaki Thailand itu buat pertama kali di Madrasah An-Nadhoh, Kampung Petani, Permatang Pauh pada pukul 7.30 malam.

Dalam perkembangan sama SD Johari berkata, sekiranya rancangan Anwar itu mengikut jadual, beliau yakin Ketua Pembangkang tersebut akan mengusung lelaki berkenaan di pentas ceramah di seluruh negara.

‘‘Jika benar lelaki ini wujud saya minta Anwar bawa lelaki ini ke mahkamah. Kemudian panggil Datuk Shazryl Eskay Abdullah dan tanya pada beliau sama ada kenal atau tidak lelaki ini.

‘‘Jangan berani di pentas ceramah sahaja. Bawa lelaki ini ke mahkamah. Biar mahkamah tentukan kebenaran," katanya.

p/s - Anwar sanggup menghalalkan segala cara demi cita-cita sebgai PM. TIBAI!

No comments:

Post a Comment

Setiap komentar atau pendapat yang dilontarkan adalah tanggungjawab sendiri dan tidak mempunyai kaitan dengan Tentera Sabil Bloggers. Terima Kasih