ADAT BERSENDI HUKUM, HUKUM BERSENDI SYARAK, SYARAK BERSENDI KITABULLAH!

Followers

Friday 5 April 2013

PANAS!! Solat Orang UMNO Tiada Pahala?? Nik Aziz Jadi Tuhan! @nikabdulaziz

TS Kelantan
tenterasabilbloggers@gmail.com


Kota Bharu, 5 April -  "UMNO tolak Islam, tolak Islam maknanya tolak Allah dan kalau sembahyang tidak dapat pahala, boleh pahala apa kalau tolak Islam.


"Kalau nak dapat pahala ikhlas ini bukan senang, hendak pahala ikhlas bagaimana kalau tolak Islam, Allah yang bawa turun Islam kepada Nabi Muhammad SAW, tiba-tiba UMNO tolak ambil kebangsaan," Fatwa Baharu Nik Aziz Nik Mat Menjelang PRU-13

Nik Aziz kini menjadi Tuhan apabila berani berkata solat orang UMNO tidak dapat pahala seolah-olah pahala dan dosa Nik Aziz boleh tentukan sendiri. Nik Aziz melangkaui ketentuan pahala amalan yang kekal mutlak milik Allah S.W.T

"Haram hukumnya jika seseorang menuduh sebuah pemerintahan Islam yang selama ini telah memartabatkan kedudukan agama di tempat yang tertinggi sebagai mungkar dan menolak dasar Islam.


"Hati Nik Abdul Aziz terlampau hitam dengan dendam terhadap UMNO. Sekejap parti itu murtad, sekejap mungkar dan terbaru orang UMNO tidak dapat pahala sembahyang," Tan Sri Harussani Zakaria

Ulama pondok yang dahulunya penyokong tegar PAS bertekad menolak Pas pada PRU ke-13 kali ini setelah kepimpinan Pas gagal mempertahankan kalimah Allah. 

Harun Yahya, ketua penerangan Minda Pondok berkata, tindakan Pas itu amat mengecewakan umat Islam, khususnya para ulama kerana parti itu dilihat menyokong fahaman pluralisme iaitu yang amat bercanggah dengan Islam.

Pas hanya menipu rakyat yang kononya ingin melaksanakan hudud, tetapi hari ini setelah diluluskan kerajaan Pas Kelantan sendiri namun tidak laksanakannya, ini menunjukkan Pas hanya sebuah Parti yang hanya inginkan kuasa namun perlaksanaan Islam tiada dalam pentadbiran Pas. 

Kini Pas menggadaikan Kalimah Allah kepada bukan Islam tanpa ada rasa bersalah terhadap Umat Islam di Malaysia dan fatwa terbaharu Nik Aziz ini dibuat kerana mereka melihat bahawa Pas tiada peluru bagi menghadapi PRU-13 yang kerana ramai penyokong tegar Pas keluar daripada parti dan menyertai UMNO.

p/s - Tolak PAS! Tolak Nik Aziz!






No comments:

Post a Comment

Setiap komentar atau pendapat yang dilontarkan adalah tanggungjawab sendiri dan tidak mempunyai kaitan dengan Tentera Sabil Bloggers. Terima Kasih