ADAT BERSENDI HUKUM, HUKUM BERSENDI SYARAK, SYARAK BERSENDI KITABULLAH!

Followers

Saturday 6 April 2013

GEMPAR!! Surat Wan Azizah Kepada Tun M, Wan Azizah Kecewa Dengan Anwar! @tun_mahathir @anwaribrahim

TS Bloggers (Al-Kahfi)
tenterasabilbloggers@gmail.com

Kuala Lumpur, 6 April - "Dia (Wan Azizah) memang cuba nak pertahankan (Anwar) juga. Isteri ada kesetiaan kepada suami. Hendak buruk-burukkan itu tidaklah tetapi kecewa itu adalah. Lebih utama apa yang kita lihat (sekarang) bukan soal apa yang Wan Azizah kata,"


"Saya setakat boleh kata memang ada terima sahajalah. Surat yang diberi kepada saya secara sulit, jadi saya tidak boleh dedahkan kepada orang tetapi kita boleh lihat, tanpa surat itu pun bersih atau tidak bersih individu berkenaan. Jadi apa perlunya kita rujuk kepada surat yang sulit. - Tun Mahathir Mohamad 


Kini Wan Azizah langsung tidak mengeluarkan sebarang kenyataan mengenai video terbaharu Anwar dengan seorang lelaki yang telah didedahkan oleh papagomo. Wan Azizah sejak awal lagi telah mengetahui tabiat sebenar Anwar namun masih lagi cuba mempertahankan maruah suaminya walaupun suaminya melakukan perbuatan yang jijik dan haram dalam Islam. 

Surat setebal 18 surat yang diberikan oleh Wan Azizah kepada Tun Mahathir ketika Anwar menjadi Timbalan Perdana Menteri telah mendedahkan segala tabiat Anwar Ibrahim selama ini. Walaupun surat tersebut Tun tidak mendedahkan kepada khalayak umum namun hari ini, pelbagai media telah mendedahkan sendiri kelakuan Anwar. 

Pada 4 April 2013 lalu, Anwar telah mengumumkan bahawa Wan Azizah tidak akan bertanding pada PRU ke-13 walaupun Wan Azizah sendiri tidak mengumumkannya. Hari ini, anak Anwar Ibrahim Nurul Izzah menyangkal dakwaan Anwar yang mengumumkan Dr. Wan Azizah tidak akan bertanding seperti yang dimaklumkan Anwar semasa temubual secara langsung dengan Al-Jazeera pada Rabu lalu, menurut KeadilanDaily.com di www.keadilandaily.com semalam.

Melihat kepada keadaan ini, Anwar tidak mampu mengetuai keluarga inikan pula mengetuai sebuah kerajaan apabila keputusan yang dibuat tanpa perbincangan dan hanya menggunakan kuasa autokrasinya sebagai penasihat umum PR (Jawatan yang diwujudkan untuk naikkan nama sendiri) sedangkan Wan Azizah lebih berkuasa kerana menyandang jawatan Presiden PKR. 

p/s - Anwar Ibrahim semakin dikuburkan pada PRU ke-13 setelah pelbagai tabiatnya didedahkan oleh media massa. TIBAI!

No comments:

Post a Comment

Setiap komentar atau pendapat yang dilontarkan adalah tanggungjawab sendiri dan tidak mempunyai kaitan dengan Tentera Sabil Bloggers. Terima Kasih