ADAT BERSENDI HUKUM, HUKUM BERSENDI SYARAK, SYARAK BERSENDI KITABULLAH!

Followers

Thursday 22 November 2012

Shah Alam Menjadi "SAKSI" Kebangkitan!



Shah Alam 22 Nov - Jelajah Merdeka Rakyat kini telah sampai di Seksyen 24 Shah Alam untuk memerdekakan rakyat daripada Barisan Nasional yang telah banyak membantu rakyat daripada segenap segi. Kebangkitan rakyat di Seksyen 24 menjadi saksi untuk Anwar Ibrahim apabila Padang Awam, Jalan 24/1F, Seksyen 24, Shah Alam apabila disambut hampir 1500 orang rakyat Shah Alam




(Bandingkan gambar daripada IPS diatas dan gambar milik RH)

Sokongan terhadap Anwar dan Pakatan Rakyat semakin menurun kerana rakyat telah mula menilai YB yang membuat kerja demi rakyat daripada YB yang sibuk berceramah sana sini untuk menipu rakyat. 

RH tidak boleh menerima cara Cybertrooper UMNO yang kadang-kadang tidak boleh menerima kenyataan sebenar jumlah rakyat yang hadir untuk mendengar ceramah Anwar. Jika inilah yang dilaporkan oleh Cybertrooper UMNO ini menunjukkan bahawa mereka cuba menipu rakyat dalam hal ini. 

RH mengakui Anwar mempunyai skill komunikasi yang baik dalam memberikan ceramah untuk menarik perhatian rakyat, walaupun apa yang dikatakan banyak yang menipu tetapi Anwar boleh menyakinkan rakyat bahawa apa yang dikatakannya benar belaka, inilah kelebihan Anwar sebenarnya. 

Selain Anwar, Saifuddin Nasution, Nurul Izzah Anwar, Khalid Samad dan NG Sue Lim turut menjadi penceramah pada malam ini. 

Turut berlangsung Ceramah Perdana Demi Rakyat akan diadakan di Padang Bola Damansara Damai (Sebelah Apartmen Impian) daripada jam 8.30 sehingga 12 malam dan penceramah terdiri daripada Mat Sabu, R. Sivarasah, Elizabeth Wong dan Ir Mesni Mohd Dahlan.

p/s - sudah-sudahlah Cybertrooper UMNO, bagi berita betul-betul, bukan menipu, rakyat pandai menilai sekarang.

No comments:

Post a Comment

Setiap komentar atau pendapat yang dilontarkan adalah tanggungjawab sendiri dan tidak mempunyai kaitan dengan Tentera Sabil Bloggers. Terima Kasih